LT    EN

Krizės valdymas

Esamo kompanijos statuso ir situacijos įvertinimas.

Krizinės srities nustatymas.

Pirmas žingsnis: Kliento įvertinimas ir statusas. Mums reikia apžvelgti esamą verslo lygį gaunant

  • Finansines ataskaitas
  • Finansines sąskaitas
  • Banko informaciją
  • Pelno/nuostolių ataskaitą
  • Sutartis
  • Pardavimų rezultatus
  • Klientų sąrašą
  • Organizacijos schemas

Antras žingsnis: Diskusijos ir kliento norai.

  • Kokie lūkesčiai
  • Kokie esami planai
  • Kas bręsta
  • Tikėtini pasikeitimai ir modifikacijos
  • Darbiniai planai

Trečias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos.

Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:

  • Esamo verslo įvertinimas
  • Pasiūlymai ir rekomendacijos reikiamiems pokyčiams

Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas

Suderinus galutinį Pagrindinį planą ir strategiją, mes esame pasiruošę padėti klientui juos įgyvendinti bei paremti, kad būtų užtikrintas optimalius rezultatas.

Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės

Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis Krizės planą, kad jį adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą.