LT    EN

Verslo rėmimas

Esamo verslo rėmimas, įvertinant galimybes ir grėsmes, plečiant potencialaus ir papildomo naujo verslo horizontus.

Pirmas žingsnis: Kliento įvertinimas ir statusas. Mums reikia apžvelgti esamą verslo lygį gaunant

  • Esamo verslo statusą ir SWAT
  • Strategijos planą
  • Organizacinį planą ir atsakomybes
  • Finansines sąskaitas
  • Sutartis
  • Pardavimų rezultatus
  • Klientų sąrašą

Antras žingsnis: Diskusijos ir kliento norai.

  • Kokie lūkesčiai?
  • Kokie einamieji planai
  • Kas bręsta
  • Tikėtini pokyčiai ir modifikacijos
  • Darbiniai planai

Trečias žingsnis: Įvertinimas ir rekomendacijos.

Po 2-o žingsnio išsiaiškinimo mes pasiūlysime pagrindinį planą, įskaitant sekančius verslo aspektus:

  • Verslo galimybės
  • Esamo verslo įvertinimas
  • Pardavimų struktūra
  • Pardavimų strategija
  • Marketingo įvertinimas/komentarai ir pasiūlymai

Ketvirtas žingsnis: Įgyvendinimas ir rėmimas

Suderinus galutinį Pagrindinį planą ir strategiją, mes esame pasiruošę padėti klientui juos įgyvendinti bei paremti, kad būtų užtikrintas optimalius rezultatas.

Penktas žingsnis: Atnaujinimas ir vėlesnės priemonės

Periodiškai yra reikalinga atnaujinti ir papildyti vėlesnėmis priemonėmis verslo planą bei strategiją, kad ją adaptuotume ir modifikuotume pagal poreikį, o taip pat ir pamatuotume pasiektą rezultatą.